Skip to main content

#celotehnaurve : New theme?

Hello peeps!

Amacam, cantik tak theme ni? Obviously, theme ni blogger yang punya, and I tak sempat nak touch up.. So, nanti-natilah I touch up...

For mean time, I just nak share some of my idea for writing thingy... And, actually, I nak tanya pendapat korang on what should I do?

A : Keep having crush at him secretly
B : Just forget him lah stupido!

Okay, I crush dekat sorang mamat ni... Lets just say I called him Fanta, because his name first letter also F.. To make it short, I pretended to be someone else and I wasep him!! Gotchaa! And the whole bloody things happens..

1. The most 'tragic' literally, is he know its me... Okay, adik-adik ke kakak-kakak ke, ni pesanan daripada insan yang tak berapa nak arif sangat soal benda-benda laguni, but... Keep your crush feelings privately until you know how he sees you... My mistake was, I was being obvious about me having crush on him and lmao he was annoyed! F*ck!

2. Since I know, he is pissed off about that, I decided to stop having crush on him. I STOP! Like, I was no more following him by using my fake account, I stop peeping on him during class (we are in the same lecture class, lol) .. I stop every single thing that could make me fall for him again.

3. There's this woman, which I named her as SPY, because she helped Fanta to like solving the mystery who was me, .. I don't know... Its too complicated for me to tell the whole bloody story because I thought I want to turn it into one of my mini novels, and I bet it will ranked the lowest as it is super boring..

4. I challenge you to read it.. But not now, I wanted to finish my matriculation life first, and then I will start writing about it.. Just in case, there's somebody who wished to read, I already taught the title (last three seconds, lol) "CRUSHING FANTA" .. So, please look forward for it, guys!

5. Back to the topic whether I should do A or B? Its because even though I had stop liking him, but whenever I sees him, my heart skip a beat.. Eceewahh.. Poyo bak hang! And it turns out, he and the SPY seems like having something going on between them... Omg.. Okay, now after skipping a beat, it shattered into pieces! OMg! Its hurt so much, fella!

6. Okay, I really have to do the mini novel about us! Especially on what I have gone through yesterday at cafe c! That would be the highlight of the mini novel! That would be! Oh gosh... I have to stop... Tomorrow got math testlah, nana senget (my way reminding myself, lol)

I think thats it kot for today! Oh yeah, one more thing, I just basically, completed my upu thing, and for god sake, its sucks like hell!! Ah, whatever, I don't want to remember it, its just will set my blood boiling point lowers!

So, okay.. Guys.. See you sooon..


Comments

Popular posts from this blog

Mini Novel #2 : Sayang kau pakcik kedut (1)

Adam yang sedang membeli lauk di sebuah gerai berpaling.. Sebuah motor yang sedang meluncur laju di atas jalan menarik perhatiannya.. Gadis bertudung merah itulah penunggangnya.. Tapi, belum sempat dia berbuat apa-apa, gadis itu dah lesap..
“Laju betul orang kat sini bawak motor ye mak cik..” Tanya Adam sambil menghulurkan not sepuluh ke arah mak cik si penjual..
“Eh, tak adalah.. budak-budak jantan macam biasalah bawak laju, tapi si Adel ni, entahlah.. Kita tegur dikatanya mana ada bawak laju.. tapi baik budaknya..” Terang mak cik Senah sambil menghulurkan kepada Adam bakinya..
Adam masuk ke dalam kereta.. Enjin dihidupkan.. Adel? Cantik..

Aku masuk ke dalam rumah bersama barang yang aku beli.. Badan aku hempaskan ke atas katil.. Ah, cepatnya masa berlalu! Dah nak kahwin dah aku.. Wah, rasa macam baru semalam aku masuk sekolah menengah..
Telefon yang berdering mematikan lamunan aku.. Si sewel senget.. Ahhh! Apa dia nak lagi?!
“Helo!” Sapaku kasar..
“Waalaikumussalam.. Kau dah cakap dengan m…

Mini Novel #2 :Sayang Kau Pak Cik Kedut (2)

“Adel..” Keluh Dazrin perlahan tapi dapat didengari Johanna.. Johanna memandang suaminya.. Ah, cukuplah perempuan tu dapat hati mummy dan mama, takkan hati laki aku sekali?
Dazrin yang tiba-tiba ketawa kuat menyebabkan Johanna turut memandang hadapan.. Senyuman turut terukir melihat pasangan bahagia tu sama-sama terjatuh dalam kolam renang..
“Jomlah sayang.. Kesian diorang..” Dazrin menarik isterinya ke kolam untuk membantu pasangan itu keluar dari kolam..
Dazrin menghulurkan tangan kepada Adam manakala Johanna menyerahkan tangan kepada aku.. Terkejut jugak aku tapi bila tengok senyuman dia yang ikhlas tu, aku turut tersenyum ke arah nya..
“Sayang..” Signal yang Adam bagi kepada aku menyebabkan kami berdua menarik pasangan tu masuk sekali ke dalam kolam renang.. Memang bergelak sakanlah kami.. Dengan masing-masing menjirus air ke arah masing-masing..
“Ya Allah..” Kata seseorang mematikan tingkah kami semua.. Kak ngah dan abang ngah mencekak pinggang melihat telatah kami.. Sebelum diorang d…

Sayang kau pak cik kedut (3)

“Ye tuan.. Tapi mungkin dia sempat untuk larikan diri..” Jawabnya..
“Maafkan kami cik.. Kami sekadar menjalankan tugas..” Kata pegawai jabatan agama tersebut..
Aku melangkah ke arah makhluk yang curi telefon aku tadi, dan sekali aku pegang tangan dia, sekelip mata je aku libas dia sampai tertiarap atas lantai.. Aku memijak belakang dia dan aku keluarkan telefon aku dari poket dia..
“Cik, apa cik nak buat dengan telefon saya?” Jeritnya.. Aku menolak kepalanya.. Aku membuka album gambar aku..
“Habis album gambar dalam ni, gambar siapa? Pehal? kau pakai tudung ke?” Aku menunjukkan telefon aku kepada pegawai tadi..
“Kami sekadar menjalankan tugas! Ermm.. Tugas ke?” Aku menarik kaki daripada makhluk tadi..
“Pegang dia.. Kita hantar ke balai polis..” Arah pegawai tadi kepada konco-konconya...
“Maafkan saya, cik..” Ucap pegawai tadi.. Dan mereka keluar daripada rumah ni..


Dazrin mendukung Aqira manakala Syafiqah membawa ubat ke rumah..
“Tuan, tu yang sebenarnya pemilik rumah tadi.. Itulah lelaki yan…