Skip to main content

#naurvesidea : MASIH MILIKMU

Hello peepss!!!!

So, guys.. Again, a fresh new idea just came into my mind and I decided to write them straight away like, right now.. But, nah.. there's no way giving to you all the details.. I am going to give to you just a glimpse of it.. So, stay tuned... And please keep supporting me, guys....

Its a story betweeen Emilia Haura' and Qairul Ejaz who was separated from each other for ten years. They are actually a loving couple right before Qairul's mom step in and for sure didn't want the poor Emilia to be Qairul's women.

So, the witch send Emilia to the Europe 'to further study abroad' and since Emilia is an orphan who lives with her only aunt who is also hating her,  things making her business much easier ...  But before that, Emilia had warned her that she will come back and make the witch begging her to get back with Qairul...

Ten years later, where Qairul had already engage to Mia for about two years, and also their company was miraculously saved from 'drowning'.. Thanks to a company, globally known as Sapphire.. (Its a well known clothing brand)

So, what do you think will happen next? Let me give you a hint, Emilia come back as a model.. I repeat as a model, not as an owner to a company! And she come back to give them a wedding card of her and the CEO of the company!.. 

And...... the ending is........ E.H and Q.E !! (peace yoo)

See? Everything got tangled already... So, if you want me to publish a full edition of this idea, as usual just comment down below  that you want it!

P/S : I am sharing this idea.. So any copycat want to take over this idea, go ahead.. Because the original always win! But, if you want to like have this idea in a proper manner, just contact me through comment below..

And I don't do any collaboration just yet.. Because I am still studying.. So, stay tuned guys... It just less than two months left before I finished studying...

See you later.  
Much love, Nana Naurve.




Comments

Popular posts from this blog

Mini Novel #2 : Sayang kau pakcik kedut (1)

Adam yang sedang membeli lauk di sebuah gerai berpaling.. Sebuah motor yang sedang meluncur laju di atas jalan menarik perhatiannya.. Gadis bertudung merah itulah penunggangnya.. Tapi, belum sempat dia berbuat apa-apa, gadis itu dah lesap..
“Laju betul orang kat sini bawak motor ye mak cik..” Tanya Adam sambil menghulurkan not sepuluh ke arah mak cik si penjual..
“Eh, tak adalah.. budak-budak jantan macam biasalah bawak laju, tapi si Adel ni, entahlah.. Kita tegur dikatanya mana ada bawak laju.. tapi baik budaknya..” Terang mak cik Senah sambil menghulurkan kepada Adam bakinya..
Adam masuk ke dalam kereta.. Enjin dihidupkan.. Adel? Cantik..

Aku masuk ke dalam rumah bersama barang yang aku beli.. Badan aku hempaskan ke atas katil.. Ah, cepatnya masa berlalu! Dah nak kahwin dah aku.. Wah, rasa macam baru semalam aku masuk sekolah menengah..
Telefon yang berdering mematikan lamunan aku.. Si sewel senget.. Ahhh! Apa dia nak lagi?!
“Helo!” Sapaku kasar..
“Waalaikumussalam.. Kau dah cakap dengan m…

Mini Novel #2 :Sayang Kau Pak Cik Kedut (2)

“Adel..” Keluh Dazrin perlahan tapi dapat didengari Johanna.. Johanna memandang suaminya.. Ah, cukuplah perempuan tu dapat hati mummy dan mama, takkan hati laki aku sekali?
Dazrin yang tiba-tiba ketawa kuat menyebabkan Johanna turut memandang hadapan.. Senyuman turut terukir melihat pasangan bahagia tu sama-sama terjatuh dalam kolam renang..
“Jomlah sayang.. Kesian diorang..” Dazrin menarik isterinya ke kolam untuk membantu pasangan itu keluar dari kolam..
Dazrin menghulurkan tangan kepada Adam manakala Johanna menyerahkan tangan kepada aku.. Terkejut jugak aku tapi bila tengok senyuman dia yang ikhlas tu, aku turut tersenyum ke arah nya..
“Sayang..” Signal yang Adam bagi kepada aku menyebabkan kami berdua menarik pasangan tu masuk sekali ke dalam kolam renang.. Memang bergelak sakanlah kami.. Dengan masing-masing menjirus air ke arah masing-masing..
“Ya Allah..” Kata seseorang mematikan tingkah kami semua.. Kak ngah dan abang ngah mencekak pinggang melihat telatah kami.. Sebelum diorang d…